Čo robiť, keď vám v práci dôjde energia?
Väčšina z nás s blížiacim sa koncom pracovného týždňa bojuje s nedostatkom energie.Niektorí z nás do seba lejú litre kávy alebo dokonca energetické nápoje, ale existujú aj iné spôsoby, ako rozprúdiť krv a dodať telu energiu.Pite... prečítať viac
Tipy, ako vyniknúť vo svojom životopise
Vieme, že zostavenie životopisu môže byť náročná úloha. Ak ste si už niekoľkokrát prešli životopisom,viete, že je takmer nemožné a niekedy dokonca bolestivé vtesnať svoje skúsenosti na jednu stranu. Na druhej strane, ak ste... prečítať viac
Ako si udržať motiváciu pri práci z domu?
Práca z domu nie je pre každého. Nie každý má dostatočnú sebadisciplínu, aby bol zodpovedným pracovníkom aj za normálnych okolností. Nezriedka sa stáva, že normálne zodpovedný pracovník preradený do home office začne odovzdávať... prečítať viac
Ako zistíte, či ste workoholik?
I keď sa pojem "workoholik" často bagatelizuje, závislosť od práce alebo workoholizmus je skutočný stav. Ľudia s týmto duševným ochorením nedokážu prestať tráviť zbytočne dlhé hodiny v kancelárii alebo sú posadnutí svojím... prečítať viac
Dobrý vs. skvelý! Ako ukázať zamestnávateľom rozdiel
Každý môže robiť niečo jedinečné alebo mať jedinečný súbor zručností, ale nie každý to odhalí svetu, dá o tom vedieť ostatným alebo to považuje za cenné. Všetky tri faktory sú problémom, keď je čas presvedčiť... prečítať viac
Ako zvýšiť sebadôveru krátko pred pohovorom
Viete, že kľúčom k úspešnému pohovoru je sebadôvera. Je dôležité cítiť sa na pohovore sebaisto, pretože sebadôvera umožňuje ostatným dôverovať vám. Aj keď máte na papieri tie najlepšie zručnosti, ak prídete na pohovor so... prečítať viac
4 tipy, ako sa správať v prvý deň v práci
Úspešne ste prešli výberovým konaním, absolvovali pohovor a váš deň D je tu. Začínate pracovať v novej práci. Ste plný očakávaní, ale uvedomujete si, že vaši noví kolegovia a možno aj šéfovia sú tiež v očakávaní.Prvý deň... prečítať viac
Ako motivovať zamestnancov pre úspech organizácie
V mnohých organizáciách manažéri a personalisti starostlivo zostavujú najlepšie tímy a vytvárajú pre ne prostredie, ktoré umožňuje dosiahnuť úspech. Mnohí manažéri však stále zisťujú, že ich ľudia, hoci sú najlepší v tom,... prečítať viac
3 dôvody, prečo byť v práci sám sebou
Predstavte si, že by ste mali možnosť doslova vypnúť svoje "pracovné ja" alebo "domáce ja", keď ste mimo prostredia. Prijatie individuality v práci - vašej aj ostatných - je dôležité pri budovaní a podpore rôznorodých... prečítať viac
Ako uspieť na online pohovore?
Časy sa menia a s nimi aj spôsoby náboru. Dnes už nie je ničím výnimočným, že prvé pohovory prebiehajú online. Niektorým uchádzačom o zamestnanie vyhovuje kontakt na diaľku,iní sa spoliehajú na to, že zapôsobia práve pri osobnom... prečítať viac