Brigádnik na oddelenie firemných analýz
Tatra banka
Vedúci oddelenia akceptácie a KYC Review klienta
Tatra banka
Brigádnik na oddelenie distribúcie
Študentský servis, spol. s r.o.
Brigádnik na oddelenie konsolidácie
Študentský servis, spol. s r.o.
Brigádnik/-čka / Študent/-ka na oddelenie Komunikácie
VOLKSWAGEN SLOVAKIA, a.s.
Samostatný strážny oddelenia ochrany
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých
Referent režimu oddelenia výkonu trestu
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých
Zmenový majster/ka oddelenia vstrekolisov (s dopravou zadarmo)
ManpowerGroup Slovensko s.r.o.
Pekár/ka pomocník/čka pre Tesco Nové Mesto nad Váhom - oddelenie pekáreň , ranné zmeny od 5 hod .
TESCO STORES SR, a.s.
Lekár na infekčné oddelenie
Fakultná nemocnica Trenčín
Lekár na rádiologické oddelenie
Fakultná nemocnica Trenčín
Lekár na ORL oddelenie
Fakultná nemocnica Trenčín
Lekár na neurologické oddelenie
Fakultná nemocnica Trenčín
Lekár na interné oddelenie
Fakultná nemocnica Trenčín
Sestra inštrumentárka na oddelenie operačných sál
Fakultná nemocnica Trenčín
Lekár (absolvent / bez špecializácie / špecialista) na oddelenie OAPIM / ARO
Nemocnica BORY, a. s.
Praktická sestra – Asistent na oddelenia OAPIM / ARO / Anestézia
Nemocnica BORY, a. s.
Sestra na oddelenie jednodňovej zdravotnej starostlivosti - ambulancia
ManpowerGroup Slovensko s.r.o.
Primár interného oddelenia
Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš
Práca: Pracovník reklamačného oddelenia - Často kladené otázky
👉 Koľko pracovných ponúk je pre profesiu Pracovník reklamačného oddelenia?
Pre profesiu "Pracovník reklamačného oddelenia" môžete v súčasnosti nájsť 45 pracovných ponúk na pracovnom portáli HitPraca.sk.
👉 Aká je náplň práce profesie Pracovník reklamačného oddelenia?
Pracovník reklamačného oddelenia je zodpovedný za riadenie a spracovanie reklamácií od zákazníkov. Musí zhromaždiť potrebné informácie o reklamácii, vyhodnotiť ju a zabezpečiť, aby bola vybavená v súlade s predpismi. Pracovník reklamačného oddelenia musí tiež pracovať s klientmi a zákazníkmi, aby zabezpečil, že ich reklamácie sú riešené rýchlo a efektívne. Musí tiež vytvárať a zaznamenávať záznamy o každej reklamácii a zabezpečiť, aby boli všetky potrebné dokumenty správne vyplnené.