Bohužiaľ, v súčasnosti nie sú k dispozícii žiadne voľné pracovné miesta pre Visual merchandiser.
Pozrite sa na ďalšie ponuky práce.
Vyhľadajte ponuky práce >>>Najnovšie ponuky práce
Strojárenský pracovník
T&P Zilina (GI)
Údržbár v blízkosti Bratislavy! Nástup ihneď!
T&P Bratislava (GR)
Global Communication Expert
T&P Nitra (GR)
Termín 01.03. Pokladník, pokladníčka v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 01.03. Pokladník, pokladníčka v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 21.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 22.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 22.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 28.02. Výdaj tovaru v sklade
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 25.02. Operátor výroby v medzinárodnej spoločnosti
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 26.02. Operátor výroby v medzinárodnej spoločnosti
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 02.03. Pokladník, pokladníčka v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 01.03. Pokladník, pokladníčka v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 21.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 25.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 23.02. Výdaj tovaru v sklade
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 27.02. Výdaj tovaru v sklade
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 27.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 02.03. Pokladník, pokladníčka v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 01.03. Pokladník, pokladníčka v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Práca: Visual merchandiser - Často kladené otázky
👉 Aká je náplň práce profesie Visual merchandiser?
Visual merchandiser je odborník, ktorý sa zaoberá vizuálnou prezentáciou produktov v obchodných priestoroch. Ich úlohou je navrhnúť a vytvoriť vizuálne prostredie, ktoré podporí predaj a zvýši záujem zákazníkov. Visual merchandiseri tiež pracujú s marketingovými a reklamnými tímami na vytváraní stratégií prezentácie produktov. Musia mať schopnosť vytvoriť vizuálne príťažlivé prostredie, v ktorom sa zákazníci cítia príjemne a uvoľnene, aby sa čo najlepšie rozhodli o nákupe.