Operátor výroby na 2 zmeny!
Grafton Slovakia s.r.o.
Operátor výroby na 2 zmeny!
T&P Presov (GI)
Operátor výroby (obslužný personál, pracovník črevárne)
MADRA, s.r.o.
Operátor výroby s nástupom do kmeňa na 3 zmeny!
Grafton Slovakia s.r.o.
Operátor lakovne, Bánovce nad Bebravou, príspevky na dopravu
Grafton Slovakia s.r.o.
Termín 30.01. Operátor výroby v medzinárodnej spoločnosti
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 22.01. Operátor výroby v medzinárodnej spoločnosti
P. J. Servis, s. r. o.
Operátor výroby s nástupom do kmeňa na 3 zmeny!
T&P Presov (GI)
Operátor lakovne, Bánovce nad Bebravou, príspevky na dopravu
T&P Zilina (GR)
Dlhodobá práca vhodná pre mužov aj ženy - operátor výroby v Lozorne! Možnosť zálohy už po prvom týždni!
TRANSFER International Staff k.s.
Staňte sa súčasťou nášho tímu! Hľadáme Operátorov výroby - nástup možný ihneď - možnosť pravidelných záloh
TRANSFER International Staff k.s.
Operátor výroby v Dolnom Kubíne! Práca vhodná pre mužov aj ženy s nástupom ihneď so mzdou až 1100 €/mesačne. Pravidelné zálohy + príplatky
TRANSFER International Staff k.s.
Operátor výroby
NEWMAN
Operátor výroby- víkendy voľné
ManpowerGroup Slovensko s.r.o.
Operátor výroby | VÍKENDOVÁ ZMENA | Trnava
Gi Group Slovakia, s.r.o.
Operátor výroby | VÍKENDOVÁ ZMENA | Trnava
T&P Bratislava (GI)
Termín 29.01. Operátor výroby v medzinárodnej spoločnosti
P. J. Servis, s. r. o.
Operátor výroby v Nitre na 2 zmeny
ManpowerGroup Slovensko s.r.o.
Termín 21.01. Operátor výroby v medzinárodnej spoločnosti
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 24.01. Operátor výroby v medzinárodnej spoločnosti
P. J. Servis, s. r. o.
Práca: Telefonický operátor - Často kladené otázky
👉 Koľko pracovných ponúk je pre profesiu Telefonický operátor?
Pre profesiu "Telefonický operátor" môžete v súčasnosti nájsť 129 pracovných ponúk na pracovnom portáli HitPraca.sk.
👉 Aká je náplň práce profesie Telefonický operátor?
Telefonický operátor je zamestnanec, ktorý je zodpovedný za poskytovanie informácií, služieb a produktov prostredníctvom telefonickej linky. Ich úlohou je poskytnúť klientom presné a aktuálne informácie o produktoch a službách, ktoré ponúka ich spoločnosť. Operátori tiež poskytujú podporu klientom prostredníctvom telefonických hovorov, e-mailov a online chatov. Musia mať dobrý zvuk a vyjadrovať sa jasne a zrozumiteľne. Operátori musia byť schopní rýchlo reagovať na otázky a požiadavky klientov a vyriešiť ich problémy.