Bohužiaľ, v súčasnosti nie sú k dispozícii žiadne voľné pracovné miesta pre Tajomník.
Pozrite sa na ďalšie ponuky práce.
Vyhľadajte ponuky práce >>>Najnovšie ponuky práce
Termín 25.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 25.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 28.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 28.02. Lahôdky, ich dokladanie v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 27.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 24.02. Manipulačné práce vo výrobe dreva
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 24.02. Lahôdky, ich dokladanie v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 07.03. Promotér/-ka pri implentácii nového projektu
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 25.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 25.02. Vynášanie a roznos stavebného materiálu
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 27.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 27.02. Lahôdky, ich dokladanie v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 26.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 24.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 26.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 26.02. Vynášanie a roznos stavebného materiálu
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 25.02. Lahôdky, ich dokladanie v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 26.02. Lahôdky, ich dokladanie v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 24.02. Dokladanie tovaru do regálov v obchodnom reťazci
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 25.02. Manipulačné práce vo výrobe dreva
P. J. Servis, s. r. o.
Práca: Tajomník - Často kladené otázky
👉 Aká je náplň práce profesie Tajomník?
Tajomník je administratívny pracovník, ktorý pomáha organizácii alebo jednotlivcovi udržiavať organizáciu a zaznamenávať informácie. Sú zodpovední za prípravu dokumentov, vytváranie a udržiavanie archívov, organizovanie schôdzí, vybavovanie telefonátov, vyťažovanie informácií z internetu a zaznamenávanie informácií. Majú tiež zodpovednosť za poskytovanie podpory riaditeľovi, vedenie denných úloh, spracovanie objednávok, vybavovanie príchodov a odchodov zamestnancov a iné administratívne úlohy.