Rád komunikuješ? Staň sa operátorom/kou call centra!
T&P Zilina (GI)
Operátor spracovateľského centra
Monilogi s.r.o.
Finančný riaditeľ/riaditeľka
Manpower
Finančný riaditeľ/riaditeľka
ManpowerGroup Slovensko s.r.o.
RIADITEĽ/-KA OBCHODNÉHO TÍMU pre okresy Dunajská Streda, Galanta a Šaľa
Generali Poisťovňa | Generali Česká pojišťovna
RIADITEĽ/-KA OBCHODNÉHO TÍMU pre okresy Dunajská Streda, Galanta a Šaľa
Generali Poisťovňa | Generali Česká pojišťovna
RIADITEĽ/-KA OBCHODNÉHO TÍMU pre okresy Dunajská Streda, Galanta a Šaľa
Generali Poisťovňa | Generali Česká pojišťovna
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Team Manager
TESCO STORES SR, a.s.
Operátor CNC frézovacieho centra
FG PROTECH, spol. s r.o.
Telefonická/ý operátor/ka call centra v Žiline
T&P Zilina (GR)
Vychystávač potravín v logistickom centre
T&P Zilina (GR)
Asistent / Asistenka obchodného riaditeľa TV JOJ
Slovenská produkčná, a.s.
OPERÁTOR/KA CALL CENTRA
METRO Cash & Carry SR s. r. o.
RIADITEĽ/-KA OBCHODNÉHO TÍMU pre okresy Dunajská Streda, Galanta a Šaľa
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Technicko-prevádzkový riaditeľ
PRIMA ZDROJ Považská Bystrica, spol. s r.o.
Technicko - prevádzkový riaditeľ
PRIMA ZDROJ Považská Bystrica, spol. s r.o.
Upratovanie v centre Ba
Zarlen
Klientsky poradca v klientskom centre poisťovne Uniqa - Snina ,Giraltovce, špecialista na dôchodkové analýzy.
Ing. Silvia Šimová
Práca: Riaditeľ call centra - Často kladené otázky
👉 Koľko pracovných ponúk je pre profesiu Riaditeľ call centra?
Pre profesiu "Riaditeľ call centra" môžete v súčasnosti nájsť 21 pracovných ponúk na pracovnom portáli HitPraca.sk.
👉 Aká je náplň práce profesie Riaditeľ call centra?
Riaditeľ call centra je manažérska pozícia, ktorá je zodpovedná za riadenie operácií call centra. Riaditeľ call centra musí mať silné vedúce schopnosti, dobré komunikačné schopnosti a schopnosť riešiť problémy. Riaditeľ call centra je zodpovedný za vedenie tímu pracovníkov call centra, za vytváranie stratégie pre úspešné riadenie call centra a za zabezpečenie, aby boli všetky procesy vykonávané s presnosťou a včas.