Rád komunikuješ? Staň sa operátorom/kou call centra!
T&P Zilina (GI)
Manažér - Obchodník - Platená prax
Samuel Synek
Projektový manažér pre inžiniersku činnosť
ManpowerGroup Slovensko s.r.o.
Operátor spracovateľského centra
Monilogi s.r.o.
Asistent/ka manažéra- brigáda pre študentov Nitra
Patrik Bánsky
Projektový manažér/manažérka
Manpower
Manažér colného oddelenia
Grafton Slovakia s.r.o.
Manažér colného oddelenia
Pro Bratislava Techno (GR)
Projektový manažér/manažérka
ManpowerGroup Slovensko s.r.o.
MARKETINGOVÝ MANAŽÉR - finančný sektor
Grafton Slovakia s.r.o.
MARKETINGOVÝ MANAŽÉR - finančný sektor
Pro Bratislava Techno (GR)
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Team Manager
TESCO STORES SR, a.s.
Operátor CNC frézovacieho centra
FG PROTECH, spol. s r.o.
Telefonická/ý operátor/ka call centra v Žiline
T&P Zilina (GR)
Vychystávač potravín v logistickom centre
T&P Zilina (GR)
Manažér pobočky
Mgr. Matej Tóth
Manažér výroby
T&P Zilina (GR)
Manažér digitálneho predaja
Pro Bratislava Temp&BSC (GR)
Práca: Manažér call centra - Často kladené otázky
👉 Koľko pracovných ponúk je pre profesiu Manažér call centra?
Pre profesiu "Manažér call centra" môžete v súčasnosti nájsť 75 pracovných ponúk na pracovnom portáli HitPraca.sk.
👉 Aká je náplň práce profesie Manažér call centra?
Manažér call centra je zodpovedný za vedenie a riadenie prevádzky call centra. Jeho úlohou je zabezpečiť, aby operátori call centra poskytovali kvalitné služby zákazníkom. Manažér call centra zodpovedá za výber, tréning a motiváciu operátorov, rozvrhovanie ich pracovných časov, monitorovanie ich výkonnosti a vyhodnocovanie ich spokojnosti. Manažér call centra tiež spolupracuje s ostatnými oddeleniami, aby zabezpečil, že call centrum je efektívne a efektívne riadené.