Zástupca konateľa
Zástupca konateľa pre spoločnosť zaoberajúcu sa zberom a odvozom bioodpadu
Náplň práce, zodpovednosti a kompetencie:
– Zastupovanie konateľa – Plnohodnotné zastupovanie majiteľa spoločnosti pri riadení chodu firmy a manažovaní každodenných činností
– Riadenie tímu – Vedenie a motivácia zamestnancov, rozdeľovanie úloh a sledovanie ich plnenia
– Komunikácia so zákazníkmi – Prijímanie a vybavovanie telefonátov, poskytovanie zákazníckeho servisu a riešenie požiadaviek klientov
– Riešenie krízových situácií – Promptné a efektívne riešenie nečakaných situácií, ktoré môžu nastať pri odvoze alebo spracovaní odpadu
– Koordinácia operatívnych úloh – Dohľad nad logistickými procesmi spojenými so zberom a odvozom bioodpadu
– Prezentácia spoločnosti – Reprezentácia firmy na obchodných stretnutiach, získavanie nových zákazníkov a udržanie dlhodobých vzťahov
Výsledky práce zástupcu konateľa:
– Efektívne riadenie spoločnosti – Plynulý chod firmy bez výpadkov v poskytovaní služieb
– Spokojní zákazníci – Zákazníci sú informovaní a spokojní so službami, ktoré im poskytujeme
– Stabilný a motivovaný tím – Efektívna spolupráca v tíme a spokojní zamestnanci, ktorí dosahujú stanovené ciele
– Riešené krízové situácie – Rýchle a efektívne riešenie problémov s pozitívnym výsledkom
Výhody pre zamestnancov a benefity:
– Motivujúce platové podmienky (fixná mzda + bonusy) s včasnými výplatami
– Možnosť profesijného rastu a rozvoja v dynamickej spoločnosti
– Účasť na pravidelných školeniach a teambuildingoch
– Priateľská a otvorená pracovná atmosféra
– Stabilná a zodpovedná pozícia s možnosťou vlastnej organizácie času
– Možnosť ovplyvniť inovácie a zlepšenia vo firme
– Systém odmeňovania podľa výsledkov práce
Informácie o výberovom konaní:
Hľadáme spoľahlivého, čestného a flexibilného človeka, ktorý bude schopný zastupovať vedenie spoločnosti. Ak máš výborné organizačné a komunikačné schopnosti, pozitívny prístup k riešeniu problémov a chuť prispieť k rastu našej firmy, zašli nám svoj životopis na ekorecykling. office@gmail.com.
Termín nástupu: ihneď po zaškolení
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
– stredoškolské s maturitou
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požadované zručnosti:
– Microsoft Windows – základy
– Vodičský preukaz sk. B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
– Silné komunikačné a prezentačné schopnosti
– Profesionálne vystupovanie a dôveryhodnosť
– Schopnosť samostatného rozhodovania
– Vytrvalosť a orientácia na dosahovanie cieľov
– Skúsenosti s vedením tímu a krízovým manažmentom sú výhodou
Staň sa súčasťou nášho tímu!
Skúsenosť s riadením firmy/chuť naučiť sa riadiť zabehnutú spoločnosť.
Ponuka benefitov
Väčšinu práce vykonávate z domu. Ostatné benefity nájdete rozpísané v texte.
Výhodou pre kandidáta je
Skúsenosť s riadením firmy/chuť naučiť sa riadiť zabehnutú spoločnosť.
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu