Virtuálny bankár
• Poď pracovať k nám na Dialog, ktorý funguje ako kontaktné centrum pre klientov Tatra banky. Klientov, ktorí využívajú naše online služby je stále viac a tým pádom budeš dôležitá súčasť nášho tímu.
• Vďaka virtuálnemu spojeniu s klientom sme im neustále k dispozícii a tak vieme zabezpečiť kvalitné služby bez potreby návštevy pobočky.
• Pokiaľ sa staneš súčasťou nášho tímu, budeš denne pracovať s najmodernejšími technológiami a budeš mať príležitosť im ako prvý porozumieť.
• Po adaptačnej dobe, ktorá trvá zhruba 3 mesiace, budeš mať možnosť home office (primárne však cez víkendové a nočné smeny).
• Nakoľko máme na Dialogu úžasnú atmosféru a kvalitné zaškolenie, naši kolegovia chodia radi do kancelárie. Nie je to predsa iba o práci, ale aj o spoznávaní nových ľudí.
• A čo bude tvojou úlohou?
• Telefonická komunikácia, poradenstvo a odborná podpora pre našich klientov. Klienti volajú ohľadom bankových produktov, riešia svoje financie alebo majú všeobecné otázky.
• Je pre nás kľúčový vzťahový manažment, aby boli naši klienti spokojní a aby sa k nám vracali.
• Nakoľko sme pro-klientsky orientovaní, snažíme sa klientovi poradiť najlepšie v jeho situácii a potrebe.
• Vďaka tebe klient pochopí procesu využívania inovácií v Tatra banke. Neboj sa, do všetkého ťa najprv zaučíme.
• Aktívne vyhľadávanie nových príležitostí na predaj.
Benefity
• budeš mať príležitosť stať sa súčasťou stabilného prostredia a skvelého tímu, s možnosťou kvalitného odborného a osobnostného rozvoja.
• nakoľko sme jednou z najinovatívnejších bánk (nielen na Slovensku) a nápady si ceníme, budeš vedieť iniciovať zmeny a stáť tak pri zrode bankových inovácií.
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky (vedenie účtu a kreditná karta bez poplatku, bezúčelový úver, balík služieb Tatra Personal a iné)
• príspevok na DDS a možnosť investovania do prioritných akcií banky
• medzi benefity patrí aj 3 až 5 dní voľna navyše
• technické zabezpečenie
• staráme sa aj o naše fyzické a psychické zdravie a preto sú Dni Zdravia a bezplatná psychologická podpora 24/7 samozrejmosťou
• každoročné športové hry, kde sa buduje tímový duch
• na záver roka najlepší Vianočný večierok
• a mnoho ďalších benefitov si vieš pozrieť na našej stránke prirodzenenajlepsi. sk, v sekcii Benefity
Požadované zručnosti a kvalifikácia
• Taký, ktorý sa nebojí zdvihnúť telefón a komunikovať. :)
• Predošlá práca na call centre alebo skúsenosti s predajom sú preto výhodou, ale nie podmienkou.
• Hľadáme kolegu/kolegyňu s chuťou učiť sa a napredovať. Nečakáme, že budeš ovládať všetko, s čím si sa doteraz nestretol/nestretla.
• Napriek tomu, že budeš mať z našej strany podporu, tak sa cení samostatnosť, zodpovednosť a proaktivita.
• Časová flexibilita je v tomto prípade kľúčová, nakoľko sa pracuje na smeny, čo ti radi priblížime na pohovore.
• Znalosť cudzieho jazyka (angličtina, nemčina alebo maďarčina) je výhodou, nakoľko sa v množstve klientov nájde aj zopár zahraničných.
• Samozrejmosťou je schopnosť práce v MS Office.
Profil spoločnosti - Tatra banka
Tatra banka je univerzálna banka
Tatra banka má po celom Slovensku takmer 4 000 zamestnancov a viac ako 200 obchodných miest, ako aj veľké call centrum, rôzne dcérske spoločnosti a centrálu.
Nájdeš v nej IT-čkárov, obchodníkov, marketérov, právnikov a analytikov – skrátka rôznych ľudí, ktorí sa venujú rôznorodej práci vo všetkých možných odboroch.
Spolu obsluhujú všetky klientske segmenty, ktoré ti napadnú. Rôzni ľudia majú rôzny životný štýl, a teda aj rôzne bankové potreby. Niektorí milujú technológie a inovácie, iní osobný kontakt v pobočke a od banky nechcú nič zložité.
Tatra banka sa však stará rovnako tak o živnostníkov, malé, stredné aj najväčšie firmy, ako aj o národné či medzinárodné inštitúcie.
Multibrand v Tatra banke má svoj príbeh
Ten príbeh je vlastne celkom jednoduchý. Tatra banka vznikla ako prvá súkromná banka na Slovensku a teraz je súčasťou najsilnejšej rakúskej bankovej skupiny Raiffeisen Bank International Group.
Uspokojili sme sa? Nie. Naopak, v roku 2011 sme prijali výzvu a rozhodli sme sa stať ešte silnejšou bankou v segmente mass retail. Klient, ktorého sme sa rozhodli osloviť, však od banky neočakáva inovácie ani technologické novinky. Aspoň nie primárne: očakáva prehľadné a jednoduché produkty s jasnými podmienkami.
To všetko znamená, že v Tatra banka Group máš veľkú výhodu: môžeš si vybrať nielen druh práce, ale aj to, akých klientov chceš obsluhovať.
Tatra banka a Raiffeisen banka majú podľa prieskumov najspokojnejších klientov na celom slovenskom bankovom trhu.
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu