Vedúci oddelenia servisu
• Komunikácia s klientmi: Aktívna komunikácia s klientmi ohľadom pozáručných servisných projektov a revízií. Znalosť anglického jazyka je nevyhnutná; znalosť nemeckého jazyka je výhodou.
• Spracovanie dopytov: Spracovanie prijatých dopytov na pozáručný servis, revízie a inšpekcie komínov.
• Príprava cenových ponúk: Príprava cenových kalkulácií a ponúk pre klientov.
• Úzka spolupráca s obchodným, technickým a výrobným oddelením na zabezpečení bezproblémových servisných operácií.
• Monitorovanie projektov: Sledovanie stavu plánovaných servisných a inšpekčných prác, reportovanie plánov manažmentu.
• Vyhodnocovanie prác: Vyhodnocovanie prác počas servisných zásahov, návrh riešení v spolupráci s technickým oddelením.
• Sledovanie nákladov: Pravidelné sledovanie nákladov servisných a inšpekčných prác, reportovanie nákladov manažmentu.
• Riadenie tímu: Riadenie tímu pracovníkov, plánovanie prác podľa požiadaviek zákazníkov a interných potrieb.
• Technické správy: Vypracovanie technických správ a reportov zo servisných a inšpekčných prác podľa interných procesov.
• Tvorba procesov: Tvorba nových štandardov, procesov, dokumentácií a formulárov.
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu