
Špecialista digitálneho predaja
• Máš rád digitálny marketing a analytiku? Chcel by si pracovať pre najinovatívnejšiu banku na svete a posúvať svoje hranice ako aj hranice celého bankovníctva? Máš biznisové myslenie a najradšej všetko hneď aj implementuješ a vyskúšaš? Tak čítaj ďalej a ak sa nájdeš v popise nižšie, budeme veľmi radi, ak sa nám ozveš.
• Koho hľadáme:
• Hľadáme špecialistu digitálneho predaja do tímu digitálneho marketingu, ktorý bude spolupracovať na správe a optimalizácii rôznych distribučných kanálov banky (web, mobilná aplikácia, e-mail a iné).
• Špecialista digitálneho predaja je zodpovedný za navrhovanie a implementovanie marketingových aktivít/projektov a A/B testov, za analýzu dát a za zabezpečenie technickej funkčnosti jednotlivých systémov (Bloomreach), za automatizáciu marketingových procesov.
• Pracovať budeš s nástrojmi ako Bloomreach, Google Analytics, Acoustic Campaign (Watson Campaign automation), Salesforce, s webom a mobilnou aplikáciou Tatra banky.
• Pojmy ako CDP, batch, scenár, lead, trigger, pop up sú ti dôverne známe a v ideálnom prípade máš skúsenosti priamo s nástrojom Bloomreach. Výhodou sú tiež základy Javascript, HTML, CSS.
• Tvojou úlohou bude:
• mal by si zvládnuť nastaviť scenár, vyskladať banner alebo email
• pripraviť report a dashboard a vyhodnotiť úspešnosť aktivít
• nastaviť A/B test pomocou systémov na to určených
• komunikovať s rôznymi útvarmi v banke a prepájať technický a biznisový svet
Benefity
• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Možnosť rotácií v rámci RBI Group
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky
• Príspevok na zdravotnú starostlivosť
• Príspevok na DDS
Požadované zručnosti a kvalifikácia
• Absolvent VŠ štúdia zameraného na digitálny marketing, marketingovú komunikáciu, vývoj software alebo min. 1 rok skúseností v oblasti digitálneho marketingu alebo vývoja software
• skúsenosti s marketing automation nástrojom, ideálne priamo Bloomreach
• skúsenosti s nástrojom Salesforce
• záujem o webovú a mobilnú analytiku
• základná znalosť JS, HTML, CSS výhodou
• skúsenosti s integráciou systémov MarTech výhodou
• dobré komunikačné zručnosti
• analytické myslenie
• skúsenosti s tímovou prácou
• aktívna znalosť anglického jazyka
Profil spoločnosti - Tatra banka
Tatra banka je univerzálna banka
Tatra banka má po celom Slovensku takmer 4 000 zamestnancov a viac ako 200 obchodných miest, ako aj veľké call centrum, rôzne dcérske spoločnosti a centrálu.
Nájdeš v nej IT-čkárov, obchodníkov, marketérov, právnikov a analytikov – skrátka rôznych ľudí, ktorí sa venujú rôznorodej práci vo všetkých možných odboroch.
Spolu obsluhujú všetky klientske segmenty, ktoré ti napadnú. Rôzni ľudia majú rôzny životný štýl, a teda aj rôzne bankové potreby. Niektorí milujú technológie a inovácie, iní osobný kontakt v pobočke a od banky nechcú nič zložité.
Tatra banka sa však stará rovnako tak o živnostníkov, malé, stredné aj najväčšie firmy, ako aj o národné či medzinárodné inštitúcie.
Multibrand v Tatra banke má svoj príbeh
Ten príbeh je vlastne celkom jednoduchý. Tatra banka vznikla ako prvá súkromná banka na Slovensku a teraz je súčasťou najsilnejšej rakúskej bankovej skupiny Raiffeisen Bank International Group.
Uspokojili sme sa? Nie. Naopak, v roku 2011 sme prijali výzvu a rozhodli sme sa stať ešte silnejšou bankou v segmente mass retail. Klient, ktorého sme sa rozhodli osloviť, však od banky neočakáva inovácie ani technologické novinky. Aspoň nie primárne: očakáva prehľadné a jednoduché produkty s jasnými podmienkami.
To všetko znamená, že v Tatra banka Group máš veľkú výhodu: môžeš si vybrať nielen druh práce, ale aj to, akých klientov chceš obsluhovať.
Tatra banka a Raiffeisen banka majú podľa prieskumov najspokojnejších klientov na celom slovenskom bankovom trhu.
Buďte prvý, kto sa na danú ponuku práce prihlási!
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu