Senior Aplikačný administrátor pre bankové systémy
• Náš tím aplikačnej podpory hľadá skúseného kolegu.
• Baví Ťa pestrá práca s novými technológiami a aplikáciami?
• Chceš zužitkovať svoje skúsenosti a ďalej sa zlepšovať?
• Chceš sa podieľať na inovatívnych bankových projektoch?
• Baví ťa analyzovať a riešiť problémy?
• Vieš počúvať a vnímať potreby druhých, ale aj vhodne prejaviť svoj názor?
• Patrí medzi tvoje vlastnosti úprimnosť, náročnosť, vzájomný rešpekt a úcta?
• Tak máš príležitosť pracovať práve s nami!
• A kto sme my?
• Sme tím Aplikačných, Systémových špecialistov, ľudí ktorí Ti poskytnú potrebnú podporu. Tímovú prácu a spoločnú orientáciu na výsledky máme v DNA. Nebudeš mať núdzu o komplexitu a rôznorodosť úloh, ale aj o fungovanie v tíme ľudí nielen čistých IT (interných aj externých), ale aj biznis. Spoznáš široké spektrum nových ľudí a priateľskú (ale náročnú) pracovnú atmosféru. Naše bezproblémové operatívne fungovanie bude aj Tvojou prioritou.
• Budeš súčasťou tímu, ktorý pomáha pri zavádzaní inovácií, pracuje s modernými technológiami (tými, ktoré prevádzkujeme interne OnPremise, ale aj v Cloude) a aktívne sa zúčastňuje na realizácii atraktívnych projektov v rámci banky. Sledujeme a udržujeme kvalitu prevádzkovaných aplikácii (napr. Mobilné aplikácie, Internet Banking, Weby, OpenBanking. . . . ) a služieb dôležitých pre klientov ako aj pre interných užívateľov banky. Zažiješ aktívnu spoluprácu s ďalšími tímami podieľajúcimi sa na tvorbe a prevádzke riešení. Fungujeme vo vyváženom režime v kancelárií a aj na Home Office.
• Aká bude tvoja náplň práce:
• Administrácia, konfigurácia a optimalizácia prevádzky zverených IT aplikácií
• Správa (Prevádzka, Monitoring, Maintenance, Patch, Upgrade)aplikačných serverov
• Poskytovanie technickej podpory pre zverené aplikácie na L2 úrovni
• Spolupráca pri identifikácii a riešení incidentov, problémov a servisných požiadaviek s jednotlivými tímami spoločnosti (Service Desk, Infraštruktúra, Agilné vývojové tímy, Business tímy)
• Úzka spolupráca s oddelením aplikačného vývoja, externými dodávateľmi, prevádzkovými tímami a riadiacim tímom pri zavádzaní nových zmien a bankových aplikácií
• Sledovanie a odstraňovanie zraniteľností na zverených technológiách a aplikáciách
• Spolupráca pri návrhu a implementácií automatizácie riešení (príprave prostredí a inštalácií cez DevOps)
• Identifikovanie neefektívnych prevádzkových činností
• Učenie sa a zbieranie nových technológií a nástrojov do firmy pre rast agilného vývoja
• Spolupráca na vzdelávacích aktivitách, mentoring a zdieľanie znalostí v tíme
Benefity
• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• Bezplatná psychologická podpora 24/7
• Príspevok na DDS
Požadované zručnosti a kvalifikácia
• Aké zručnosti a skúsenosti potrebuješ, aby si to s nami zvládol/la?
• 3+ ročné skúsenosti na podobnej pracovnej pozícií
• Znalosť Aplikačných serverov typu Apache, Tomcat, JBoss EAP
• Praktická skúsenosť s prácou a skriptovaním v UNIX/Linux/Solaris prostredí
• Znalosti Web Servisov a SOA architektúry
• Skúseností s monitorovacími nástrojmi (napr. Splunk, Dynatrace, Nagios, CloudWatch. . . . )
• Základné znalosti práce s SQL nad databázami Oracle alebo PostgreSQL
• Základné znalosti kontajnerových technológií
• Skúsenosť s kontajnerovou platformou RedHat OpenShift a prevádzkovaním aplikácií na tejto technológií sú výhodou
• Skúsenosť s Cloudovými službami v AWS sú výhodou
• Výhodou je znalosť ITSM procesov a ITIL
• Komunikatívnosť a analytický pohľad pri na riešení prevádzkových problémov
• Vedieť sa dohovoriť v anglickom jazyku pri riešení úlohy, problému
• Ďalšie vlastnosti: Spoľahlivosť, Dôslednosť, Flexibilnosť, „Ťah na bránku” a schopnosť pracovať v tíme
Profil spoločnosti - Tatra banka
Tatra banka je univerzálna banka
Tatra banka má po celom Slovensku takmer 4 000 zamestnancov a viac ako 200 obchodných miest, ako aj veľké call centrum, rôzne dcérske spoločnosti a centrálu.
Nájdeš v nej IT-čkárov, obchodníkov, marketérov, právnikov a analytikov – skrátka rôznych ľudí, ktorí sa venujú rôznorodej práci vo všetkých možných odboroch.
Spolu obsluhujú všetky klientske segmenty, ktoré ti napadnú. Rôzni ľudia majú rôzny životný štýl, a teda aj rôzne bankové potreby. Niektorí milujú technológie a inovácie, iní osobný kontakt v pobočke a od banky nechcú nič zložité.
Tatra banka sa však stará rovnako tak o živnostníkov, malé, stredné aj najväčšie firmy, ako aj o národné či medzinárodné inštitúcie.
Multibrand v Tatra banke má svoj príbeh
Ten príbeh je vlastne celkom jednoduchý. Tatra banka vznikla ako prvá súkromná banka na Slovensku a teraz je súčasťou najsilnejšej rakúskej bankovej skupiny Raiffeisen Bank International Group.
Uspokojili sme sa? Nie. Naopak, v roku 2011 sme prijali výzvu a rozhodli sme sa stať ešte silnejšou bankou v segmente mass retail. Klient, ktorého sme sa rozhodli osloviť, však od banky neočakáva inovácie ani technologické novinky. Aspoň nie primárne: očakáva prehľadné a jednoduché produkty s jasnými podmienkami.
To všetko znamená, že v Tatra banka Group máš veľkú výhodu: môžeš si vybrať nielen druh práce, ale aj to, akých klientov chceš obsluhovať.
Tatra banka a Raiffeisen banka majú podľa prieskumov najspokojnejších klientov na celom slovenskom bankovom trhu.
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu