💡 Odporúčam: Pozrite sa aj na podobné pracovné ponuky, z ktorých si určite vyberiete.
Pracovník/Pracovníčka Call centra v bankovníctve
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme do rozširujúceho sa tímu komunikatívneho špecialistu/špecialistku zákazníckej podpory. Kandidát/kandidátka bude riešiť požiadavky a problémy zákazníkov po telefóne.Náplň práce:
• telefonická a mailová komunikácia so zákazníkmi
• budovanie vzťahov so zákazníkmi
• riešenie klientskych požiadaviek a problémov
• overovanie žiadostí zmlúv nových a starých zákazníkov
• predaj produktov spoločnosti
Zamestnanecké výhody a benefity
• práca na zmluvu do interného stavu nášho klienta• pružný pracovný čas od 7. 00 - 22. 00 h (mesiac dopredu je známy rozvrh zmien a časov)
• 10 dní homeofficu do mesiaca
• 10 dní dovolenky nad rámec zákona
• 200€ kredit na nákupy v e-shope
• príspevok 100€ pri narodení dieťaťa
• odmena pri príležitosti pracovného výročia v sume od 350 do 1500€
• prístup do online vzdelávacieho portálu Seduo
• Multisport karta
• zvýhodnené služby a produkty firmy
• zľavy u partnerov
• rôzne kurzy, workshopy a prednášky pre zamestnancov
Požiadavky na zamestnancaÚroveň vzdelania
študent – vysoká školaOsobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikačné schopnosti
• flexibilita
• chuť učiť sa nové veci
• ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu