Pracovník eshopu - správa eshopu
• Poskytovanie zákazníckej podpory e-mailom alebo telefonicky a riešenie konkrétnych problémov
• Poskytovanie informácií o produktoch na eshope
• Riešenie reklamácií a špeciálnych požiadaviek zákazníkov
• Vedenie evidencie požiadaviek zákazníkov a reklamácií poskytovaných služieb
• Administratívna výpomoc so spravovaním eshopu
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu