Office Manager/ka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administratívno-organizačná podpora vedenia spoločnosti
Prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov, uvítanie a prijímanie klientov a návštev.
Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami.
Pošta - príjem, evidencia a spracovanie došlých a odchádzajúcich zásielok.
Zodpovedanie za nákup a vytvorenie objednávok kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárie
Zabezpečenie starostlivosti o kancelárske priestory, komunikácia s majiteľom
Príprava protokolov v súvislosti s evidenciou majetku (vozidlá, notebooky, vstupné karty. . . ).
Úlohy súvisiace s vozidlami, komunikácie s leasingovými spoločnosťami, mobilnými telefónmi a nastavení služieb mobilného operátora (aktivácia / deaktivácia SIM kariet, telefóny, reklamácie…. ).
Objednávanie papierových a el. stravných lístkov, stravovacích kariet pre zamestnancov.
Príprava podkladov, výberových konaní s dodávateľmi služieb.
Interná komunikácia (organizovanie akcií pre zamestnancov, komunikácia, usmernenia, interné smernice, )
Spracovanie, evidencia a archivácia agendy spoločnosti.
Operatívne riadenie office-u a podľa pokynov nadriadených zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- profesionálne zázemie v úspešnej slovenskej spoločnosti
- zaujímavá práca s dlhodobou perspektívou
- príjemný pracovný kolektív
- pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú - 1 rok.
Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.
- firemné benefity predstavené na osobnom stretnutí :-)
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Schopnosť samostatného, analytického a štruktúrovaného myslenia, pracovitosť
- Samostatnosť a ochota prevziať zodpovednosť
- Dobrá sebaorganizácia
- Flexibilita
- Delegovanie úloh
- Administratíva a reporting
- Aktívny vodič
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu