Office Manager
POPIS PRÁCE
Máš skúsenosti s Office Managementom? Zvládaš multitasking a máš silné organizačné schopnosti? Pokiaľ máš zmysel pre detail a rád pracuješ s ľuďmi, tak neváhaj čítať ďalej.Tvojou pracovnou náplňou bude:
- Recepcia a starostlivosť o kanceláriu
- Organizácia stretnutí a služobných ciest
- Správa pošty
- Facility manažment
- Správa zmlúv
- Fleet manažment
- Správa zamestnaneckých benefitov
- HR podpora
- Správa pracovného vybavenia
- Marketingová a obchodná podpora
- Komunikácia s dodávateľmi
- Ad-hoc reporty
POŽIADAVKY
- Predošlá skúsenosť na pozícii Office Managera- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - B1
- Výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- Znalosť MS Office na používateľskej úrovni
- Vodičský preukaz - skupina B
- Samostatnosť a spoľahlivosť
BENEFITY
- Kafetéria 120 € / Mesiac (1 440 € / Rok)- 2 krát sick day / Rok
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom (7 € / Deň)
- Príspevok na DDS
- Bonusy za odpracované roky
VIAC INFORMÁCIÍ
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton. sk/sk/job-search- Podrobné informácie o ponuke práce
Firma: Pro Bratislava Temp&BSC (GR) Lokalita: Bratislava
Bratislava, Bratislavský kraj, SlovenskoPracovný pomer: Fulltime Ponúkaná mzda: 1 800 EUR - 1 900 EUR mesiac Pridané: 26. 3. 2025
Pracovné pozície aktívne
25 ľudí si už pozrelo túto ponuku práce.