💡 Odporúčam: Pozrite sa aj na podobné pracovné ponuky, z ktorých si určite vyberiete.
Brigádnik/čka - personálne činnosti
- AKÁ BUDE VAŠA PRÁCA U NÁS?
- Organizuje prijímanie kolegov, skončenia pracovného pomeru a všetky zmeny súvisiace s pracovným zaradením kolegov, vedie ich osobnú evidenciu a databázu údajov v personálnom systéme.
- Zaisťuje, že personálna administratíva je vedená podľa platných zákonov, v súlade s internými pravidlami a spolupracuje s lokálnym TBS tímom a tímom pre spracovanie personálnej a mzdovej agendy TBS.
- Administratívne zaisťuje nábor nových kolegov (interná a externá inzercia, skríning životopisov, organizovanie pohovorov, komunikácia s kandidátmi a líniovými manažérmi).
- Pripravuje ponukové listy pre vybraných kandidátov a následne vedie vstupné školenie.
- Zabezpečuje dodržiavanie predpisov týkajúcich sa lekárskej zdravotnej služby a zákonných školení.
- Je podporou pre personálneho partnera, pripravuje reporty, požadované aktualizácie systému, podieľa sa na príprave a organizácii podujatí a aktivít pre kolegov a nováčikov
- Podporuje plán zaangažovania kolegov
Benefity
PREČO U NÁS BUDETE RADI PRACOVAŤ ?
Chceš sa stať súčasťou nášho tímu v stabilnej nadnárodnej spoločnosti? Baví Ťa administratívna práca a komunikácia s ľuďmi?
Pridaj sa k nám, ponúkame Ti:
- Možnosť brigády počas celého roka
- Získate veľa skúseností a zručností
- Získate množstvo zaujímavých kontaktov
- Nemusíte byť odborníkom, všetko vás naučíme
- Budete pracovať v skvelom kolektíve
- Možnosť kariérneho rastu
Požadované zručnosti a kvalifikácia
BEZ ČOHO SA NEZAOBÍDETE?- Skúsenosti v oblasti HR, personalistkiky alebo na podobnej pozícii výhodou.
- Znalosti základov pracovného práva výhodou.
- Komunikačné zručnosti: Výborné verbálne a písomné komunikačné schopnosti.
- Organizačné schopnosti: Silné organizačné schopnosti a schopnosť efektívneho manažmentu času.
- Počítačové zručnosti: Znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a HR softvéru.
- Interpersonálne zručnosti: Schopnosť budovať vzťahy a spolupracovať s kolegami.
- Riešenie problémov: Schopnosť efektívne riešiť konflikty a prijímať rozhodnutia.
- Dôslednosť: Presnosť pri spracovaní zamestnaneckých záznamov a dokumentácie.
- Jazykové zručnosti: Vyžaduje sa znalosť AJ na úrovni B1
Profil spoločnosti - TESCO STORES SR, a. s.
Spoločnosť TESCO je jednou z najväčších maloobchodných spoločností, ktorá sa zameriava na predaj potravinového i nepotravinového sortimentu, prevádzkuje vlastný internetový obchod, čerpacie stanice, poskytuje služby v oblasti telekomunikácií a financií. Bola založená v roku 1924 Sirom Jackom Cohenom vo Veľkej BritániiTesco vstúpilo na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 153 obchodov, dve distribučné centrá a 18 čerpacích staníc.
So svojimi 9 000 zamestnancami je tretím najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku.
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu