
asistent/ka majiteľa a konateľa firmy
- Administratívna podpora konateľa, príprava podkladov + ďalšie úlohy podľa pokynov
- Aktívna komunikácia v EN jazyku + iné jazyky sú len benefit
- Vyhľadávanie a rezervovanie ubytovaní celosvetovo
- Zabezpečovanie logistiky zamestnancov – letenky, víza, transfery, autá. . .
- Spolupráca na organizácií tímu pred vyslaním do zahraničia
- Spracovanie dokumentov nevyhnutných pre legálnu prácu v zahraničných krajinách
- Zúčastňovanie sa na pravidelných poradách
- Reporting – pravidelná komunikácia o stave projektu s teamom
- Správa rozpočtu častí projektov (ubytovania, letenky, logistika atď. )
- Možnosť účasti na zahraničných služobných cestách – EN jazyk podmienkou
- Aktívne riešenie problémov na projektoch (aj mimo pracovného času)
- Komunikácia so zamestnancami a externými partnermi
- Vybavovanie poštovej, e-mailovej a telefonickej komunikácie
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia
- Vystavovanie faktúr, dobropisov pre zahraničných klientov (nie je potrebná znalosť fakturácie, zaučíme)
- Koordinácia a organizácia firemných podujatí
-
Podrobné informácie o ponuke práce
Firma: ZVAR, s.r.o. Lokalita: Hanušovce nad Topľou
094 31 Hanušovce nad Topľou, SlovenskoPonúkaná mzda:
1300 - 1600 EUR Za mesiacPridané: 11. 3. 2025
Pracovné pozície aktívne
12 ľudí si už pozrelo túto ponuku práce.