
Administratívny pracovník/pracovníčka
Polovicu náplne tvoria klasické sekretárske a administratívne práce, druhú polovicu tvoria organizačné práce, zabezpečujúce hladký priebeh terénneho zberu dát (regrutácia respondentov na kvalitatívne prieskumy , kódovanie odpovedí z kvantitatívnych prieskumov, jazyková korektúra záverečných reportov ). NEJDE O SAMOTNÉ ANKETOVANIE !
Skúsenosť s prácou v prieskumnej agentúre alebo call centre výhodou.
Ponuka benefitov
- Užívajte si flexibilný pracovný čas, ktorý vám umožní prispôsobiť si deň podľa vašich potrieb.
- Máte možnosť pracovať na skrátený úväzok, čo vám poskytne viac voľného času pre seba a rodinu.
- Občasný home office vám dáva príležitosť pracovať z pohodlia vášho domova, keď to potrebujete.
- Naša firemná kultúra je založená na otvorenej komunikácii a vzájomnej podpore, čo robí prácu u nás príjemnou a motivujúcou.
Výhodou pre kandidáta je
Skúsenosť s prácou v prieskumnej agentúre alebo call centre výhodou.
Požiadavky na kandidáta
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Viacročná skúsenosť s prácou pri zabezpečení fungovania sekretariátu firmy.
Pre vykonávanie práce je potrebná kladný vzťah k ľuďom, extrovertná povaha , pozitívne myslenie a komunikatívnosť, a samostatnosť.
Všeobecný prehľad o fungovaní spoločnosti a štátu potrebný.
Znalosť pravopisu slovenského jazyka potrebná.
- Podrobné informácie o ponuke práce
Firma: AKO, s.r.o. Lokalita: Bratislava
Karadžičova 41, 811 07 Bratislava-Staré Mesto, SlovenskoPracovný pomer: Práca Ponúkaná mzda:
1100 - 1101 €Pridané: 10. 4. 2025
Pracovné pozície aktívne
4 ľudí si už pozrelo túto ponuku práce.