Administratívno klientský pracovník
Do našej kancelárie v Zlatých Moravciach potrebujeme obsadiť pozíciu administratívno klientský pracovník.
Vašou úlohou na tejto pozícií je:
- práca s PC, základy s programom word, excel, powerpoint
- práca s našim interným systémom
- komunikácia s obchodnými partnermi a klientmi (osobná, telefonická, mailová, online hovor)
- analýza trhu
- spracovanie požiadaviek klientov
Pracovná doba je sčasti flexibilná a preto je práca vhodná aj pre študentov VŠ, ako privyrobenie popri inej práci alebo pre matky, ktoré potrebujú čas zariadiť podľa škôlky alebo školy.
Na danú pozíciu nie je potrebná prax, všetko potrebné Vás zaučíme.
Naše očakávania od uchádzača sú:
- chuť učiť sa nové veci
- komunikatívnosť
- úplná samostatnosť s prácou s PC
- cieľavedomosť
Pre prijatie do zamestnania je potrebné mať ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie výučným listom alebo maturitou, vek minimálne 18 rokov a bezúhonnosť.
Zašlite nám vyplnený životopis s telefónnym kontaktom na mailovú adresu personalnehornackova@zoznam. sk.