
Admin Specialist / analyst pre top FMCG spoločnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca s príležitosťou získať cenné skúsenosti v poprednej globálnej FMCG spoločnosti v zákazníckom Sales tíme:• aktívna podpora v rozvoji spolupráce s partnermi (obchodnými reťazcami) v oblastiach - marketing, logistika, invoicing, reporting
• uvedenie nových produktov - zasielanie podkladov a vzoriek k zalistovaniu
• podpora pri realizácii marketingových aktivít - organizácia prípravy / objednávanie grafických materiálov
• kontrola zaslaných faktúr s realizovanými aktivitami a vystavovanie dobropisov
• vytváranie a aktualizácia pravidelných reportov
• podpora pri plánovaní jednotlivých nákladov v internom systéme a udržiavanie správnosti cien
• aktívna komunikácia s partnermi prevažne v slovenskom ale aj v anglickom jazyku
Zamestnanecké výhody a benefity
• príležitostná práca z domu podľa dohody• pracovná zmluva uzatvorená na 1 rok s možnosťou predĺženia na 2 roky (doba určitá)
• možnosť ďalšieho rozvoja v rámci spoločnosti za predpokladu splnenia štandarných podmienok
• stravné nad rámec zákona (stravné lístky aj počas dovolenky)
• 5 dní dovolenky naviac
• balík ďalších zaujímavých nepeňažných benefitov
Požiadavky na zamestnancaÚroveň vzdelania
študent – vysoká školaOsobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikatívna angličtina
• znalosť Excelu na pokročilej úrovni (vzorce SUM, IF , VLOOKUP)
- Podrobné informácie o ponuke práce
Firma: Manpower Lokalita: Bratislava
Bratislava, Slovenská republikaPonúkaná mzda:
1425€ mesiacPridané: 20. 2. 2025
Pracovné pozície aktívne
4 ľudí si už pozrelo túto ponuku práce.