Prevezmite úlohu náborového pracovníka. Vyniknite medzi ostatnými kandidátmi
Viete, že ste vo svojom odbore dobrý, svojej práci dokonale rozumiete, ale viete aj to, že existuje mnoho ďalších podobných. Keď sa uchádzate o novú prácu, je jasné, že musíte prejsť výberovým konaním. Hoci o svojich kvalitách nepochybujete, často môže byť ťažké presvedčiť o nich náborového pracovníka.
Vžite sa do kože náborového pracovníka
V rámci stoviek žiadostí, ktoré sú v súčasnosti v priemere inzerované na úplne nové pracovné miesta, trvá náborovému manažérovi priemerne len 9 sekúnd, kým si pozrie váš životopis a rozhodne sa, či bude pokračovať vo vašej žiadosti. Prispôsobte svoj životopis každému pracovnému miestu, o ktoré sa uchádzate, aby ste sa uistili, že spĺňate požiadavky inzerátu a upútali pozornosť personálneho oddelenia.
Používajte kľúčové slová z inzerátu
V životopise uveďte konkrétne kľúčové slová použité v inzeráte a ukážte, ako ste tieto zručnosti využili na dosiahnutie úspechu v predchádzajúcich zamestnaniach.
Vedúci pracovníci a manažéri trávia celý deň prácou na riešení problémov svojej spoločnosti a poskytovaní riešení a vítajú možnosť diskutovať o nich s kandidátmi. Dôkladne si spoločnosť preskúmajte, aby ste mali dostatok informácií na zodpovedanie otázok na pohovore a dostatok otázok, ktoré môžete položiť personalistovi na pohovore, aby ste ukázali svoj záujem o spoločnosť. Využite prvý pohovor alebo telefonát na položenie týchto otázok a spätnú väzbu od spoločnosti zahrňte do druhého pohovoru, aby ste prezentovali nové nápady na riešenie prípadných problémov alebo výziev.
Predstavte si budúcnosť organizácie
Predstavte si víziu budúcnosti organizácie, ktorú si predstavia uchádzači o pohovor, stelesnením značky spoločnosti pri každej možnej príležitosti. Stelesnite značku: ak musíte predniesť prezentáciu, použite logá spoločnosti, farby, písma a obrázky, aby bola pre účastníkov pohovoru čo najviac vizuálne príťažlivá. na pohovore preukážte, že ste preskúmali konkurenciu organizácie a diskutovali o rozdieloch medzi nimi. preskúmajte online PR, ktoré odhaľuje úspech, za ktorý bola spoločnosť pochválená, alebo problém, s ktorým sa toto odvetvie borí, a preskúmajte, ako by ste na základe úspechu vybudovali nábor alebo vyriešili problémy.