Dobrý vs. skvelý! Ako ukázať zamestnávateľom rozdiel
Každý môže robiť niečo jedinečné alebo mať jedinečný súbor zručností, ale nie každý to odhalí svetu, dá o tom vedieť ostatným alebo to považuje za cenné. Všetky tri faktory sú problémom, keď je čas presvedčiť zamestnávateľa o svojej hodnote. Uchádzači si môžu myslieť, že neurobili nič zlé alebo neurobili žiadne chyby. Urobili dobre, ale tentoraz neboli skvelí.
Môže sa stať, že budete vybraní v oblasti "dosť dobrých" kandidátov na prácu. Napriek tomu, ak existuje kandidát,ktorý stelesňuje "skvelý", potom je celkom isté, že prácu nedostanete. Ako ukázať, že nie ste len "dobrí"
Naučte sa propagovať svoju prácu a svoje úspechyAk vám propagácia vašich úspechov a skvelých výsledkov nie je známa, pamätajte, že medzi propagáciou a chválenkárstvom je tenká hranica, ale nemožno poprieť jeho užitočnosť, ak je prospešné pre ostatných. Čím sebavedomejšie sa propagujete, tým viac pozornosti venujete svojej práci.
Ukážte svoj rast a zlepšovanie v priebehu času
Tým, ako z času na čas porovnávate svoje výsledky, ukazujete ostatným, ako hlboko investujete do rastu svojich zručností a kariéry. Ľudia, ktorí vo svojej kariére neustále napredujú, majú záujem zlepšovať svoj výkon. Ich víťazné spôsoby sa stávajú skôr systémovými než idealistickými. Aj keď vám neustále konkurujú, sústreďujete sa na zlepšovanie svojho výkonu.
Povedzte o svojich povýšeniach
Povýšenia a odporúčania, ktoré ste počas svojej kariéry získali, vychádzali zo vzťahov, ktoré ste si vytvorili so svojimi šéfmi nadriadenými alebo vyšším manažmentom. Chceli ste vedieť, ako vaša práca ovplyvnilaorganizáciu alebo koncového používateľa. Po celý čas ste rešpektovali reťazec velenia a dodržiavali ste pracovné očakávania.
Demonštrujte rýchlu reakciu na výzvy
Každý z nás sa stretol s pracovnými náplňami, ktoré v nás vyvolávali pocit, že nemôžeme robiť všetko. Väčšina z nás sa pod ne nepodpíše, ale mali by sme sa snažiť vybaviť svoju kariéru novými zručnosťami a skúsenosťami.